https://emlifok.info?js=1&code_type=1&vast=1&vast_position=midroll&sid=920186

»K-Drama«

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود آهنگ متن سریال کره ای

دانلود آهنگ متن سریال کره ای گابلین

دانلود ost

دانلود آهنگ متن سریال کره ای ost

دانلود اهنگ متن سریال کره ای

دانلود آهنگ متن سریال

دانلود اهنگ متن سریال گابلین

دانلود ost های سریال کره ای گابلین

دانلود آهنگ متن سریال کره ای بیست و پنج بیست و یک

دانلود آهنگ متن سریال کره ای Twenty-Five Twenty-One

دانلود آهنگ متن سریال بیست و پنج بیست و یک

Twenty-Five Twenty-One

دانلود آهنگ متن سریال کره ای خاطرات رهایی من

دانلود آهنگ متن سریال خاطرات رهایی من

My Liberation Notes

دانلود آهنگ متن سریال کره ای غم ما

دانلود آهنگ متن سریال غم ما

دانلود آهنگ متن سریال Our Blues

Our Blues

دانلود آهنگ متن سریال کره ای Somebody

دانلود آهنگ متن سریال کره ای کسی Somebody

دانلود آهنگ متن سریال کره ای کسی

دانلود آهنگ متن سریال کره ای Ghost Doctor

دانلود آهنگ متن سریال کره ای دکتر روح Ghost Doctor

دانلود آهنگ متن سریال کره ای دکتر روح

دانلود آهنگ متن سریال دکتر روح

دانلود آهنگ متن سریال Ghost Doctor

دانلود آهنگ متن سریال May I Help You

دانلود آهنگ متن سریال کره ای May I Help You

دانلود آهنگ متن سریال کره ای میتوانم کمکتان کنم May I Help You

 
برای دانلود آهنگ متن این سریال که به صورت جدا جدا و کلی قرار داده شده به ادامه ی مطلب بروید....
 
 
 
                          »»Hotel Del Luna OST Vocal««  
 
 

دانلود به صورت یک جا

»»»»Download««««

***فایل بدون رمز میباشد.***

 
 
 
 

Song Name: another day

Artists: Monday Kiz, Punch

  »»»»Download««««

 

 

 

Song name : 나의 어깨에 기대어요

(Artists: 10cm (십센치

 »»»»Download««««

 

Song name : 그대라는 시

Artist :  Kim Tae Yeon

»»»»Download««««

 

Song name : 너만 너만 너만

Artist : Yang Da Il

»»»»Download««««

 

 

 Song name : 내 맘을 볼 수 있나요

 Artist :  Heize 

»»»»Download««««

 

 

Song name : 그 끝에 그대

Artist : Kim Chung Ha

»»»»Download««««

 

Song name : 기억해줘요 내 모든 날과 그때를

Artist :  Gummy 

»»»»Download««««

 

 

Song name : 어떤 별보다

Artist :  Red Velvet

»»»»Download««««

Sog name : 내 목소리 들리니 

Artist : Ben

»»»»Download««««

 

Song name : 안녕 

Artist : Paul Kim

»»»»Download««««

 

Song name : Say Goodbye

Artist : Song Ha Ye

»»»»Download««««

 

Song name : Done For Me

Artist : Punch

»»»»Download««««

 

Song name : 호텔 델루나

Artist :  Tae Yong (태용), Punch

»»»»Download««««

 

 

 

نظرات  (۱۳)

سلام ممنون از مدیر و تشکیل دهنده این سایت که این آهنگ ها رو گذاشتن .😘😘 من یه خواهشی ازتون دارم میشه آهنگ ها رو با ترجمش بزارین حالا من دو تا رو ترجمشو دارم ممنون میشم .💖💖 من عاشق این سریال شدم خیلی قشنگ بود ولی پیشنهاد میکنم با دوبله نبینید با زیر نویس چسبیده فارسی بینید چون دوبلش سانسور شدست به نظر من یدون سانسورش بهتره چون آدم نمیفهمه فیلم چی شد چه اتفاقی تو فیلم افتاد . بعد آخر فیلم چی شد من سر در نیاوردم فقط مان وول اومد نشست بغل دست کو چانگسونگ سرشو گذاشت رو شونهاش تموم کرد . راستی آهنگ دونت فور می رو مگه آیو خونده ؟؟؟ 

 

پاسخ:
سلام
بله اون آهنگ رو آیو خونده

من هر کاری میکنم نمیتونم دانلود کنم لطفا کمک کنید

 آیو عشقههههههههههههههههههههه.... کدوم آهنگا به جز دونت فور می برا آیوعه....؟!؟💙💙💙💙

سلام دوست عزیز ممنون از موزیک هایی گذاشتین  از سریال

خواهشم این هست که امکانش هست موسیقی بیکلام اش رو هم قرار بدید؟

خیلی ممنون

پاسخ:
سلام
در صورت وجود گذاشته میشه ولی برای این سریال موردی رو پیدا نکردم که بی کلام هم شاملش بشه.

فقط میشه  یکم زودتر بگید بهم

چون من از هرکی که آهنگ ها رو گذاشته ممنونم خیلی دوس دارم آهنگ ها رو

ممنون

پاسخ:
https://s7.picofile.com/file/8377886526/Hotel_Del_Luna_Ost.rar.html
لینک دانلود کل آهنگ های متن این سریال

سلام من خیلی آهنگ های این فیلم و دوست دارم 

میشه لطفا راهنمایی کنید که چطور دانلودشون کنم؟؟

ممنون میشم 

سلام من خیلی آهنگ های این فیلم و دوست دارم 

میشه لطفا راهنمایی کنید که چطور دانلودشون کنم؟؟

ممنون میشم 

موسیقی زمینه بیکلام سریال رو هیچ جا نتونستم پیدا کنم. اینجا هم نبود🙁

پاسخ:
این بهمن ماه ( سال ۹۹) دوباره شروع به کار روی این بلاگ میکنم.
موسیفی زمینه بیکلام این سریال رو هم پیدا میکنم و به صورت یک فایل فشرده در همین صفحه بارگذاری میکنم. برای درخواست آهنگ متن هر سریال شرقی ای میتوانید از طریق ایمیل بنده saoshyant1999@gmail.com  یا در تلگرام با ایدی @mmd_defs  در ارتباط باشید.

عالیییییی

پاسخ:
ممنووووون

مرسی خیلی ممنون به خاطر گذاشتن اهنگ ها

پاسخ:
خواهش میکنم

ببخشید این اهنگ هارو یو جین گو و اى یو خوندن ؟؟

خیلی ممنونم بابت قرار دادن این آهنگ ها. من خیلی ذوق کردم که همه ی آهنگ ها اینجا بودن (:

پاسخ:
D:

من آهنگهای سریال رو به صورت یکجا دانلود کردم اما الان زده فایل زیپ مشکل داره و هیچ آهنگی نداره، و استخراج نمیشه، دانلودم هم کامل بوده 

پاسخ:
خودم الان فایل ها رو دانلود کردم تک تک آهنگ ها استراج میشن و رمزی ام فایل زیپ نداره و همه آهنگ ها اجرا میشند.اگه اروری چیزی مشاهده کردید اطلاع بدید راهنماییتون کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی